Myskväll

Haft en mysig fredag. Åkte en sväng på dagen och köpte lite gott till kvällen. Sen gick jag en långpromenad med Molly, hon fick springa lös som hon älskar mest av allt. Otroligt duktig på att stanna när man säger till och hon springer bara en bit sen vänder hon om och kollar efter mig och väntar på att det ska bli grönt att springa en bit igen. 
 
Ikväll åt jag fisk med räkfyllning och pommes med tartarsås, mums vad gott det var! Och nu ska jag titta på en serie med äppelpaj till. Konstigt nog känns det bra att jobba igen imorgon. Idag var min enda lediga dag. Är taggad på att jobba haha.. 
 
Imorgon ska jag sova ut så jag orkar jobba natt och sen blir det nog promenad med Molly och åka iväg en sväng. Mycket som står på spel nästa vecka, massa samtal och möten. Hejohå! 
Godis i stora lass!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0