Lördag

Idag känner jag mig som en människa igen. Tog av förbandet imorse som tog hela 2 timmar att göra. Det hade blödit igenom så det torkade blodet satt fast i förbandet och enligt läkaren får jag inte badda såret så det var bara att härda ut och ta lite i taget och akta stygnen. Till slut gick det och op-såret såg väldans fint ut. Testade att köra bil, vilket gick super så tog mig en liten sväng på dagen. 
 
Imorgon förhoppningsvis ska jag iväg till ett mycket speciellt ställe i danderyd. Hade aldrig en tanke på att åka dit under mitt liv, inte min prisklass om man säger så haha! Men nu ska jag dit och titta och kanske prata lite! Sen får vi se vad det leder till. Är riktigt spänd! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0