Låt tiden gå fort

Molly sov hela natten utan någon kräkning. Vi morgongosade imorse vid 06. Hon är lika morgontrött som mig haha. Känns så bra att hon mår bra igen. Pigg som aldrig förr, leker och busar. 
Ikväll har jag badat henne, nu är hon mjuk som en bebis och luktar gurka och melon. Så otroligt gott hundschampoo!
 
Nu ska jag kika på film en stund och sen sova. Upp tidigt en sista gång imorgon, längtar redan till Mollys och mitt morgongos, bästa som finns! 
 
Imorgon efter jobbet ska jag iväg. Har blivit bokad till en möte. Ett informationsmöte typ. Ska bli spännande faktiskt. 
Alltid lika jobbigt att säga hejdå på morgonen när pappa tar med henne till jobbet. Saknar ihjäl mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0