Intensiv vecka

Min intensiva vecka har inte ens börjat och jag är redan trött.. Nu kommer jag jobba 8 pass på 9 dagar. Vet inte hur jag ska orka det.. 
Imorgon har jag utbildning i HLR hela dagen + övning på förflyttning av bebisarna inför nya NKS. Sen jobbar jag 3 dagpass, endast ledig fredag sen kör jag 4 nätter på rad. Kan tala om att jag aldrig skulle lägga mitt schema så här, har blivit diffad så in i norden under februari. 
 
Utöver jobb har jag en del annat som jag måste få gjort också. Så den här veckan kommer jag leva på jobbet, kommer inte hinna göra annat. Kommer vara så trött när jag kommer hem. Dagpass är inte min grej, är ingen morgonmänniska. Men eftersom jag jobbar treskift så måste jag lägga in lite dagpass också. 
 
Jaja, ska faktiskt sova på en gång. Ska kissa med Molly en sista gång sen gosa ner mig med henne. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0