Operationen

Klar med operationen, hoppas en gång för alla nu. Blev en upplevelse kan man säga. Influensa veckan har satt sig hårdare än jag trodde märkte jag. 
Allt pajade när sjuksköterskan skulle sätta nål på mig, allt blev svart och jag svimmade. Inte liiiite pinsamt.. Jag kollade bara snabbt när hon hade satt nålen och då ser jag hur stor plastnålen är som sitter i mig, aldrig sett så stor. Alltså, den var enorm och sen svimmade jag hehe.. Så resten av tiden innan läkaren kom låg jag på en säng med personal runt mig hela tiden. Sen var det dags för operation, fick sitta på en stol under tiden och då svimmade jag igen. Herregud alltså.. Sen väl inne på operationsbordet gick allt super. Sjuksköterskan frågade om jag ville sova under operationen men jag sa nej, ville vara vaken. Allt gick bra, alla dessa stick gjorde inte alls ont, så skicklig läkare. Han fick sticka några extra gånger, bedövningen tog inte överallt. Operationen tog ca 2 timmar. 
Är så nöjd med allt, kunde inte fått en bättre läkare. 
 
Nu efter operationen har allt gått bra. Sa nej till citodon, vill inte stoppa i mig onödiga tabletter i onödan. Smärtan har varit på runt 2/10 så inte behövt ta alvedon ens. Imorgon ska bandaget bort. Då får jag se hur allt ser ut, hoppas på att det ser fint ut. Stygnen ska bort om 10 dagar. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du gjort för operation?

2016-02-07 @ 10:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0