Fredag!

Trots min besvikelse igår att bli beordrad och missa mitt möte så verkar det som att det löste sig i alla fall. Fick en samtal därifrån och det lät mycket lovande. 
Det gick bra att jobba på kvällen också, var seg och trött bara men mina bebisar skötte sig. 
 
Idag har jag fått sova ut. Pappa kom in imorse och tog med Molly till jobbet så jag fick sova lite extra. Guld värt men jag sover inte lika bra utan Molly. Blev så tomt i sängen. Men nu ligger Molly bredvid mig i sängen igen och vilar. Så otroligt hur mycket man kan älska en person. Molly har tagit mig med storm, är totalt förälskad i henne haha. Nej men, hon sprider så mycket glädje, bryr sig jämt om oss andra och aldrig sig själv. Är så glad att jag har henne! 
 
Ska ligga kvar i sängen och titta på film en stund. Jesper har min bil så är lite handikappad utan den hehe.. Men när han kommer hem ska jag ta med Molly till djuraffären, hon är stammis och har charmat alla som jobbar där. Sen handla lite gott inför ikväll. Äppelpaj, godis och glass står på schemat! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0