Fettisdagen

Men ingen semla för min del, tycker inte alls om dem faktiskt. Hade dem skippat mandelmassan hade jag nog kunnat äta en men mandelmassan förstör den tyvärr. 
 
Imorgon är det tillbaka till verkligheten som gäller. Har fortfarande stygnen kvar så ska vara lite försiktig. Alltid jobbigt att komma tillbaka när man har varit "ledig" en längre tid men så fort man kommer till jobbet så släpper det. Jobbar 4 nätter från och med imorgon. Men innan dess ska jag iväg med Linda på dagen. 
 
Angående det jag gjorde i söndags, ska berätta allt om det när tiden är inne. Nämligen så att det har dykt upp lite annat också. Väldigt roliga grejer som kommer att förändra mitt liv totalt! Lovar att berätta när jag har lite mer info, får inte berätta något nu. Men stort är det! Kommer vara så spänd och nervös tills jag får veta mera. Inte fått all info ännu. Tyvärr måste jag vänta ett par veckor.. Kommer bli ett par jobbiga veckor framöver!
 
Så nu tänkte jag fixa morötter och gurka och göra en dipp till. Fått en liten crush för det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0