Tatueringsdags

Nu sitter jag på tåget och är väldigt nervös faktiskt. Lite rädd hur det kommer kännas, men så fort hon sätter igång tror jag all nervositet kommer släppa. Har petat med nageln på armen och på låret och det känns dubbelt så mycket på armen men det kan ju va helt annat när tatueringsnålen nuddar haha.. Försökte nog lugna mig lite bara.
Det gjorde inte allt lättare när min kollega sa "ta två alvedon var 6e timme dagen innan sen tar du xylokaingel innan du åker dit". Haha va... Kommer det göra så ont?? Hoppas inte, har inte tagit alvedon eller xylokaingelen i alla fall, får väl ligga där och gråta.. Haha nejdå. Nu är jag redo! Har längtat efter denna tatueringen.
Har startat bra i alla fall. Bästa natten på länge när det gäller BS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0