Semestern

Nu är min semester slut och på måndag är det tillbaka till gamla rutiner igen. Men! Smarta jag la ledigt fram till fredag och lyckades få det också! Så även fast min semester är slut så är jag "vanligt ledig" fram till fredag då jag startar med ett nattpass. Så jag har en veckas ledighet kvar! 
 
Jag har verkligen njutit av min semester, därför det har ekat tomt här på bloggen. Tog en liten semester här ifrån också. Ska berätta med text och bild sen hur min semester har varit. 
 
Föräldrarna har åkt ut till skärgården för att gå på kräftskiva och blir borta till söndag och min bror är alltid på vift så myser hemma med Molly just nu. Ska gå våran vanliga runda ikväll med Molly sen blir det mys hela kvällen. 
 
Imorgon ska jag åka till stan. Ska till tatueringsstudion och diskutera en ny tatto. Den på låret jag har skrivit om förut. Har skjutit upp det alldeles för länge nu. Är faktiskt nervös, han ville göra några ändringar på den, så jag är riktigt nyfiken på vad han har kokat ihop. 
 
Men nu ska jag till Linda och bygga ihop möbler! Haha. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0