18 augusti

Nu var det slut på ledigheten. Ikväll kör jag mitt första nattpass efter semestern. Kör 4 nätter nu sen är jag ledig i 7 dagar igen haha. Ibland lyckas man få ett himla bra schema. Är riktigt taggad på jobb faktiskt. Trött på att vara hemma nu och saknar alla bebisar. Blir spännande att se vilka bebisar som ligger kvar. 
 
MEN! Nu till något roligt! 18 augusti, nämligen på torsdag, bara 6 dagar kvar. Ska jag tatuera mig igen. Lyckades få en snabb tid och likabra de eftersom det krävs 2 sittningar och man måste vänta minst 3 veckor mellan sittningarna. Längtar något otroligt och tatueraren kändes super, klickade på en gång. Så nu är jag väldans spänd och vill att tiden ska gå foooort! 
 
Dags att åka mot jobbet nu, känner en massa glädje i kroppen inför jobbet, saknat det riktigt mycket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0