Underbart väder

Så himla varmt idag, skulle valt en annan dag för däckbyte.. men men! Nu är sommardäcken på och bilen tvättad. Pappa har sitt företag precis nere vid vattnet så så jag tog med Molly på en sväng så hon fick springa runt lite. Det var helt vindstilla och solen stekte på rejält. Hade önskat att få sitta på bryggan en stund i solen men det hanns inte med. Efter detta åkte jag hem och bytte om sen åkte jag och Molly till bromma zoo. Blev lite gottis till Molly. Tittade på en flytväst också eftersom Molly kommer åka med oss på båten i sommar. Dyra och väldigt hårda så kolla lite till innan jag köper. 
När jag kom hem var det matdags och sen var dagen slut typ. 
 
Men imorgon ser det ut att bli soligt väder också så då ska jag ta med Molly till vaxholm och knalla lite. Underbart att gå omkring där, sätta sig på stenkanten och kolla ut bland alla båtarna, gå omkring på de små gatorna och butikerna, nästan som gamla stan. Så det ser jag fram emot.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0