Söndag

Helgen är slut men min ledighet fortsätter. Är ledig 3 dagar till ska bli så skönt. 
Imoorgon ska jag till pappas jobb och tvätta bilen och byta till sommardäck. Väldigt sent med däcken men har jobbat så mycket så inte funnits tid. Sen ska jag till bromma zoo med Molly och kika lite. 
 
Förresten! Molly började löpa för första gången i onsdags och än så länge går det bra. Hon är väldigt trött bara och vill inte leka så mycket, mest ligga på soffan. Men det är normalt vad jag har hört. Molly har små trosor på sig men bara på nätterna, vill att hon ska gå fri på dagarna. Har inte märkt av något på hennes beteende, hon är som vanligt. Inte kaxig eller olydig det minsta. Skäller inte på folk heller. Men det sägs att efter 2 veckor kommer hon bli "snuskig" och vika bort svansen när det kommer hundar.. 
 
Dessutom hittade jag världens största fästing på Molly i helgen. Den satt på sidan av ansiktet och var sjuuuuukt stor. ALDRIG sett så stor fästing förut. Man såg benen, ansiktet och kroppen var helt orange. Så sjukt äckligt.. Vi fick bort hela fästingen stackars Molly! 
 
Är fortfarande helt slut efter mina 58 timmars arbetstid den här veckan. Så tur att jag är ledig i 3 dagar till. 
 
Min absoluta bästa vän i vått och torrt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0