Helg

Då var mina 4 nätter över. Har varit väldigt bra nätter, har varit pigg hela natten och t.o.m svårt att somna på morgonen efter nattpasset. 
 
Nu är jag ledig hela helgen + måndag. Ska bli väldigt skönt. 
Molly och jag har lekt med Tom och Erica varje dag hela veckan. Vi har gått promenader på 2 timmar och hundarna har sprungit lösa och busat i gräset. Så otroligt kul att Molly har träffat en kompis hon verkligen gillar och trivs med. Trots att Tom bara är 4 månader så lär han Molly bra grejer. Molly är väldigt blyg för nya människor och hundar medans Tom springer fram till alla och det har gjort att Molly också går fram till nya människor lite försiktigt. Och Molly lär Tom att komma på inkallning. Är så otroligt glad att vi träffades på den spontana promenaden. Molly är helt slut på kvällarna nu. 
 
I helgen har jag lite planer. Hade helt glömt bort att det är valborg imorgon. Har inga fasta planer, eventuellt ska vi träffa Tom och Erica på kvällen. Annars blir det nog lugnt hemma. Tycker valborg är lite överskattat. 
 
Nu ska jag äta jordgubbar med glass och titta på serier. Molly sover själv uppe i vardagsrummet, vilket aldrig händer så hon måste vara helt slut. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0