Extrapass

Inatt kör jag ett extrapass. Funderar på att fråga om dem behöver folk imorgon natt också. I så fall blir det 6 nätter på rad, går av på fredag i så fall. Arbetsnarkoman? Eller så älskar jag bara mitt jobb! :) 
 
Har haft hand om utebarnen dessa 2 nätter, barnen har en bakterieinfektion så jag får endast ha dessa barn, får inte röra något/någon annan om jag inte byter om. Pågrund av överbeläggningar har jag behövt byta om ett X antal gånger men det har funkat bra ändå faktiskt. Avlöste föräldrarna på natten så dem fick sova en hel natt. Tog matningarna och blöjbytningarna. Så otroligt mysigt, ville stanna på rummet och gosa hela natten med bebisarna. 
 
Inatt har jag hand om samma barn, längtar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0