Varm dag

Trodde värmen var borta för iår men icke, idag är det riktigt varmt. Har varit iväg med Molly till Jeppes tjej och köpt ett koppel på 16m så Molly kan springa av sig rejält. Nu springer hon så fort att man inte hänger med. Ska bli kul att testa kopplet på en äng. Tänkte göra det idag efter att Molly har tagit en PN. 
 
Imorgon skulle jag ha varit ledig men det blir ett dagpass istället och sen jobbar jag helgen. För första gången sov Molly hela natten. Hon somnade vid 11 på kvällen och vaknade vid 05 första gången. Sen ville hon inte alls sova mer så släppte ut henne så hon fick springa av sig lite sen la jag henne bredvid mig i sängen och då sov hon till 10 igen. 
 
Skrev ett inlägg igår men då dampade blogg.se så hela inlägget försvann.. 
 Minitass <3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad mysigt det låter att sova med en vovve i sängen. :)

Svar: Det är såååå mysigt, världens bästa sällskap! :)
Josefine N

2015-09-04 @ 16:10:48
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0