Ny vecka inväntas

Då var helgen slut än en gång. Den här veckan kommer bli såååå bra! Jobbar heldag imorgon och sen dagpass på tisdag och sen är jag ledig i 6 dagar! Hur skönt??? De som är så skönt att jobba inom vården är att man kan bestämma lite själv hur man vill jobba, tror inte jag skulle orka med att jobba måndag-fredag. Att vara ledig 6 dagar utan att behöva ta semester och dessutom få ihop alla timmarna är reen lyx! Har redan planerat lite vad jag ska hitta på. 
 
Idag har jag gått i barockparken med Molly som ligger bredvid mig, hon sprang som en tok. Och just nu ligger hon och mumsar på ett tuggben. 
 
Själv ska jag förbereda mig inför sängen, inte alls trött tyvärr.. Och att titta på prison break gör mig inte tröttare direkt, så bra serie som man inte kan sluta titta på. 
 
Har i alla fall världens bästa sällskap som jag aldrig skulle klara mig utan! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0