Molly 3 månader

I lördags blev Molly 3 månader! Tiden går så himla fort och igår (tisdag) har jag haft Molly i 5 veckor. Man saknar henne varje sekund när man är borta, hela familjen och även släkten är så fäst vid henne. Min lilla älskling! 
 
Eftersom att Molly nu är 3 månader så är det dags att vaccinera henne igen, sen behövs det inte göras förrän hon är 1 år. Lite svårt vilken klinik man ska välja, även om det bara är en spruta så vill jag ändå känna mig trygg att personen vet vad den håller på med. 
 
Jaja, nu har jag jobbat klart mitt sista pass för denna vecka. Nu är jag ledig i 4 dagar otroligt lyxigt att lyckas få de när jag jobbar 100%. 
 
Så nu ska jag fortsätta titta på prison break och njuta av att få sova ut imorgon, Molly sover uppe i sängen med mig och då sover hon faktiskt längre, vaknar runt 06 men sen lyckas jag få henne att somna om och då kan hon sova till 8-9 så det funkar faktiskt, även fast jag är van att sova lite längre men men! 
 
Kvällsgos just nu!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0