1 september

Äntligen hemma efter mitt 15 timmars pass. Ska bli så skönt att lägga sig i sängen och få sova ut imorgon. Kvällspass är det som gäller imorgon och jag kommer virra bort mig när jag ska ställa mig i thorax garaget, kör man fel kommer man till stan haha.. Lovar att jag kommer komma till centralen och behöva åka tillbaka haha.. Molly sover nedanför mig redan, jag ska också sova men vill kika lite på datorn innan jag somnar. 
Shitt vad jag har saknat Molly idag, en sån sjuk längtan! Slängde in väskan i rummet och sprang upp till Molly som var med mamma och pappa. Jobbigt att vara ifrån henne en hel dag. men efter imorgon är jag ledig i två dagar, då ska jag umgås och träna med Molly. 
 
Nu ska jag strax sussa och pussa Molly godnatt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0