Hundens dag

Varit en bra helg och ledighet och än är det inte slut. 
I helgen har det varit hundens dag så det var massor av rabatter på djuraffärerna. Tog med Molly så dem klippte klorna på henne, kostade bara 40kr! Sen var vi hos Moma idag och åt lunch, alltid världens godaste mat och alltid rullar man därifrån för att man har ätit för mycket. 
Annars har jag varit på miniullarred med mamma i fredags och i lördags blev det en sväng till barkarby. 
En lugn och skön helg. 
Imorgon börjar ny vecka igen och jag har än en gång en skön vecka. Är ledig imorgon och sen jobbar jag tisdag natt och sen är jag ledig ända fram till söndag då jag jobbar kväll. Superskön vecka! 
Låter som att jag jobbar jättelite men vissa veckor jobbar jag 7 dagar + heldagar och flera nätter på rad så jag får ihop mina timmar ändå. Tycker det är skönare att jobba heldagar för att sen kunna vara ledig flera dagar på rad. Än så länge är jag ung haha! 
I november ska min avdelning på studiebesök i nya karolinska. Endast långbyxor är tillåtna och vi måste skriva upp vår närmsta anhörigs namn och nummer eftersom det fortfarande är i full gång att bygga nya karolinska så kan olyckor hända. Ska bli sjukt spännande att få se hur det ser ut och kanske t.o.m få se platsen där våran avdelning kommer att vara så det ser jag fram emot!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0