Oktober

Sjukt att det redan är oktober men ändå mysigt, nu börjar ljustiderna och att gosa ner sig i en filt framför brasan och mysa till massor av filmer. Tyvärr måste man antingen jobba nyår eller jul när man jobbar i vården och jag blev placerad på jul. Nu hoppas jag bara på att jag får ett bra pass, antingen dag eller nattpass. Annars har jag en plan B! 
 
Annars så rullar allt på. I torsdags var det dags för den årliga marknaden. Köpte lite till Molly, en plånbok och en big mama giraff som jag släpade i timmar. Armarna var trötta efter det kan jag lova. 
I helgen har jag gosat med Molly.
I fredags var jag hos tandläkaren och lagade en tand. Gick hur bra som helst, kändes ingenting!
Igår lagade mamma trerätters till Jeppe, Anna och mig. Blev mat inspirerad av kina så jädrans gott! 
Och idag har jag jobbat ett kvällspass. Det rullade på som vanligt. 
 
Nu är jag ledig i nästan 4 dagar, jobbar torsdag natt och sedan resten av helgen. Har varit ett par lyxiga veckor nu men snart börjar 6-7 dagars pass i veckan så får se till att njuta nu. 
 
Nu ska jag kika på film och äta chips faktiskt, var hur längesen som helst. När man jobbar kväll blir man alltid sugen på något gott när man kommer hem, ingen aning varför haha. 
 Mitt hjärta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0