Min nya älskling

Här är min nya älskling! Äntligen säger jag bara, min gamla iPhone 4s höll på att gå i pension. Så nu var det dags för en ny goding. Fick bli en iPhone 6s +. Himla rabalder för att få den. Åkte till flera tele2 men ingen hade den, åkte till Apple men där var den slut också. Men lyckades knipa den sista mobilen tack vare lindas pojkvän som jobbade i butiken. Är hur nöjd som helst, lite ovant med en så stor mobil bara hehe. Min gamla är ju hälften så stor haha.. 

Nu har jag jobbat klart mina nätter, ledig imorgon bara sen kör jag ytterligare 3 nätter, går av på fredag morgon sen jobbar jag hela helgen med dubbelpass på söndag. Hård vecka men så småningom kommer en ganska lång ledighet på 6 dagar så det lönar sig att jobba hårt. 

Får äntligen sova med min favorit inatt. Saknat Molly så himla mycket, älskar att sova med henne när hon mitt i natten kommer och lägger sig på mitt bröst med huvudet riktat mot mitt. Så mysig. Ikväll har jag badat Molly det var ingen hit men nu luktar hon melon och len som en bebis i pälsen. 
Hon ligger och sussar bredvid mig nu, ska titta på missade serier en stund innan läggdags. Imorgon ska jag på jakt efter skal till nya mobilen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0