Måndag

Då var min enda lediga dag slut för den här veckan. Har köpt skal till min 6s + och gått en långpromenad med Molly. Senare under dagen mötte jag upp Linda i sollentuna centrum, hittade en isblå klänning på rean. 
 
Om det blir fint väder imorgon tänkte jag gå en sväng till centrum med Molly. En väldigt lång bit för henne så tar med mig väskan ifall det blir för jobbigt. Annars försöka sova så länge som möjligt och handla mat inför nattpasset.
 
Molly ligger och sussar bredvid mig nu, ska titta på film en stund med en iskall pepsi max. För övrigt är jag dundernöjd med mobilen, ovant med en så stor men shitt vilken bra kamera. Äntligen kan jag ta lite fina bilder på Molly. Innan har det bara blivit suddiga bilder men nu så! 
Molly älskar att åka bil. Hon somnar alltid när man kör. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0