Måndag

Känns som att jag alltid bloggar på måndagar nu för tiden haha! Nu är min hektiska jobbvecka på 54 timmar slut. Helt sjukt, nästan jobbat lika mycket förra veckan som man normalt skulle jobbat på två veckor. Det resulterade i att jag blev helt slut så idag har jag sovit bort hela dagen faktiskt. Fick äntligen sova med Molly inatt, gick ut med henne på morgonen sen gick jag och la mig igen och sen kom Molly och villa joina mig så vi tog en lång PN tillsammans. Nu är jag helt utvilad behövde verkligen det där.
Imorgon ska jag inte sova bort dagen, måste köpa present till Linda som fyller år på onsdag. Har en present som jag vet att hon har velat ha i flera månader och det är en speciell ring men känns som att jag måste hitta något mer till henne., Hon bjuder jämt mig på grejer när jag kommer hem till henne, hon har hjälpt mig med Molly och är världens bästa vän. Så nått mer måste jag hitta men vad.. Måste spana runt imorgon. 
 
Molly utvecklas för varje dag som går. Nu springer hon upp för trappan hemma hos oss och imorse hittade jag henne ståendes nedanför mig på golvet. Hon har alltså hoppat ner från sängen till hennes korg som står på golvet imorse... Molly.. Börjar bli farligt nu. 
 
Denna vecka jobbar jag bara två nätter sen är jag ledig i 7 dagar! Mamma och pappa åker till Finland på torsdag och blir borta en hel vecka. Får se vad jag ska hitta på under dessa dagar. 
 
Nu ska jag ta igen alla serier jag missat under förra veckan. Börjar med idol! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0