Lediga dagar

Snart är min långledighet slut. Imorgon jobbar jag 1/4 nätter, jobbar alltså under halloween helgen. Natt OB + helg OB + storhelg OB = massa cash haha. 
Känns skönt att komma tillbaka till jobbet nu, vart lite långtråkigt att vara hemma så här länge haha. Har ändå gjort massor av kul med Molly. Gick till agility banan med henne och släppte henne lös, jäklar vad hon njuter av att vara lös. Springer som en häst men kollar ändå bakåt att jag hänger med. Så roligt att se henne njuta. 
 
Nu längtar jag efter att komma in i rutiner igen, blir så lat när jag är långledig. 
Klant som jag är hade jag helt glömt bort att jag ska till Ersta om mindre än en vecka och måste därför till labb och ta prover en vecka innan.. Nu blir det ju inte en vecka men får hoppas att det funkar ändå. 
Så imorgon på dagen måste jag till ks och ta prover. 
 
Imorgon kommer även mamma och pappa hem från Finland. Har saknat dem men har varit sååå skönt att få vara själv ett par dagar. Molly kommer bli helt galen när dem kommer hem, hon märker att det är mer tomt i huset. Hon har varit mammig och springer efter mig vart jag än går. 
Sista natten jag får sova med henne nu på 4 nätter, alltid jobbigt! 
 
Nu ska jag titta på serier och mysa sista kvällen själv. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0