Tårar och mysstund

Det blev inte bara en, utan två extra nätter för mig. 5e nu och 6e på rad ikväll. 
Sista natten jag får träffa min underbara bebis jag haft i flera veckor. Helt frisk bebis utan andningsstöd men mamman ligger i ecmo.. Imorgon åker han till annat sjukhus. Sista pratstunden med pappan blev tårfyllt. Jag grät, min kollega grät och pappan grät. Vissa barn och familjer får man en speciell kontakt med, den här familjen var en sådan. 

Så just nu sitter jag i fåtöljen med bebisen liggandes på mage på mitt bröst. Världens mysigaste stund, precis matat honom på nappflaskan så nu sover han så sött på mig. Vill aldrig lämna ifrån mig honom, vill ta med mig honom hem haha.. Ska verkligen njuta av sista stunden med honom nu. Om mina andra bebisar sköter sig så kan jah sitta med honom i 2 timmar. Ren kärlek det här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0