Lång resa och födelsedag

Oj vad det har ekat tomt på bloggen nu. 
Har mestadels jobbat, helt slut efter den här veckan. Och nu är jag ledig fram tills onsdag då jag går på min första natt av 5.. 
Men! Idag är det ju min födelsedag. Känns inte som de, känner mig inte som 22 år. I fredags firade jag min födelsedag med Linda och igår var jag ute och åt på restaurang och tog ett par drinkar med en vän. Lugnaste födelsedagen hitills faktiskt. Har fått så fina presenter. Fick smink från make up store av Linda, pengar, blommor, ljuslyktor, myskläder och en GPS! Är så nöjd med allt. Släkten kom förbi idag och firade mig också. 
 
Föööööör inatt väntar en lång resa för Linda och mig. Vi ska bila ner till Ullared, har velat åka dit huuuur länge som helst men Linda och jag är aldrig lediga samtidigt och en av hennes hundar har fått diskbråck och ena knät är ur led och alla som har djur vet hur dyrt det är med veterinär. Så det har aldrig varit ett bra tillfälle men nu så! Nu är vi lediga samtidigt. Vi är lite crazy, vi åker inatt vid 03 så vi är framme i någerlunda tid, spenderar dagen på Ullared och åker därefter hem igen samma dag på kvällen. Ca 10 timmars bilresa totalt.. Ganska crazy men vi kände inte för att bränna 1000kr för att sova en natt. Tur nog är vi två som kör. 
Så ja, 4 timmar kvar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0