Jobba på en ledig dag

Det var just de jag gjorde idag... Trodde att jag skulle jobba idag men när jag kommer till jobbet på morgonen står jag inte med i pärmen. Kollar i min almanacka och den visar att jag skulle jobba dag imorgon (fredag) och vara ledig idag. Frågar min chef om jag behöver stanna kvar, hade liksom redan åkte hit, betalat parkering och lämnat Molly till pappa så kändes onödigt att åka hem igen. Så fick stanna kvar men det var för lite folk på fredag förmiddag så kunde inte få ledigt. Känns konstigt att ha jobbat på sin lediga dag haha.. Den här veckan skulle jag verkligen ta det lugnt eftersom nästa vecka blir ett helvette. Jobbar 8 dagar i sträck blandat med nätter, dagar, kvällar och heldagar t.o.m. Så jag kommer va helt slut.
 
Jaja, sovit så dåligt inatt så slocknade med Molly en stund ikväll. Ganska dumt eftersom jag troligtvis inte kommer kunna sova tidigt idag. Men sen är jag ledig i helgen, får vila då istället. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0