3e nattpasset

Inatt går jag in på mitt 3e nattpass av 5. Därför det blir dålig uppdatering. Sover hela dagen och på kvällen umgås jag med Molly som jag saknar ihjäl mig efter hela tiden. Ikväll blir det god mat innan jag åker mot jobbet. Har gjort egen tonfiskröra till inatt, ska köpa en mörkt bröd att ha till också. Vet inte varför, blev helt plötsligt sugen på mörkt bröd haha.. 
 
Nyss hände det en grej. Mamma och jag gick ut på terassen för att bära in ved. Helt plötsligt är Molly borta. Vi letar inne och sen tittar vi ut. Då är grinden öppen så Molly har smitit ut på tomten. I panik försöker jag få henne att komma in men Molly är fortfarande en valp så hon tror att jag ville leka med henne. Hon springer runt och så fort jag närmar mig henne så springer hon iväg. Fy tusan vad rädd jag var. Jag sprang ut på tomten barfota.. Hade inte tid att hämta skor, Molly är ju svart i pälsen så hon var inte lätt att se i mörkret, hörde bara henne i löven när hon sprang runt. Till slut springer hon upp till terassen. Aldrig varit så rädd.. 
 
Nu ska jag strax duscha och äta god mat innan jag beger mig till jobbet igen. 
Kan inte förstå att min älskling har varit så här liten. Världens finaste <3 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0