Tummen upp för 70 timmars arbetsvecka

Haha helt sjukt att jag har jobbat 70 timmar den här veckan, det är vanligtvis 2 veckors timmar men jag lyckades på endast en vecka. Nu är jag helt slut i kropp och själ. Nu kommer det krångliga - att vända tillbaka dygnet. Har knappt levt den här veckan, varit vaken på natten och sovit hela dagen, inte pratat med vänner och knappt med familjen heller. Men nu är jag ledig i 4 dagar! 
 
Den sista natten var lugnast, hände ingenting på min sida. På IVA sidan så skulle ett barns apparater stängas av på morgonen. Jättetråkigt, en fullgången men som inte rörde en fena och sjönk så fort man rörde henne. Varit en väldigt hård vecka, en del bortgångna och väldigt sjuka bebisar. 
 
Idag ställde jag alarmet på 14.00 men tror ni jag kunde kliva upp då? Absolut inte, var så trött att jag somnade om direkt och sov alldeles för länge. Så nu är jag pigg... Ska bädda ner mig nu och sen försöka sova. 
 
Så skönt att arbetsveckan är över, ska njuta till max nu! 
Var så pigg inatt att jag köpte mig en glass och smaskade på mitt i natten haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0