Speciell måndag

Igår var det en speciell dag, eller snarare kväll. Var ledig igår, tog det lugnt hela dagen och på kvällen fixade jag mig lite och kollade upp vilken väg jag skulle åka. Trodde jag skulle virra bort mig helt, körde fel ett par gånger men tur att jag hade gps som talade om vart jag var. Till slut kom jag fram, var väldigt nervös men inte så farligt ändå, kände mig ovanligt lugn. Det var en helt perfekt kväll, så avslappnad och helt enkelt den bästa kvällen nånsin. Kom inte hem förrän 12 på kvällen, kan ju säga att jag sov och drömde gott natten till idag. Hehe perfekt kväll än en gång <3 

Nu är jag på väg till ersta för att gå på fotvård. Sen ikväll, tro det eller ej men jag ska faktiskt passa Amadeus ikväll! Ett år sen jag träffade honom och nu är han hela 6 år! Vart tar tiden vägen? Han var ju 9 månader när jag passade honom för första gången. Det ska i alla fall bli hur kul som helst. 

Så här glad var jag igår innan jag åkte hemifrån. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0