Jobbhelg

Imorgon är sista jobbdagen, sen är jag ledig i två dagar. Igår var det helt sjukt, helt stopp på motorvägen, hann liksom inte ens bort från väsby innan folk började bromsa. Stannade i en backe så kunde inte se vad som hände framför heller. Efter 25 min så blev jag trött i foten av att hålla nere kopplingen hela tiden så jag stängde av bilen och kunde inte göra annat än att vänta. Det rörde sig inte ens 1 cm. Och så här var det i en heeel timme. Efter det så kunde man börja krypköra lite och när man kom förbi krönet så syntes ingenting, och inget sas på radion heller. Jaja, ringde jobbet och sa att jag kom sent. 
 
Nu är jag hemkommen från mitt kvällspass. Stressigt som attans och jag behövde trycka på akutlarmet 3 gånger ikväll.. Ena barnet slutade andas hela tiden och den andra kräktes upp all mat jag gav, fick inte behålla något och sjönk hela tiden i blodsockret. 
Så en stressig kväll med andra ord. 
 
Imorgon jobbar jag också kväll, hoppas på ett lugnare pass då. 
På måndag kommer det hända lite roligheter. Jag ska virra bort mig, ska till ett ställe jag aldrig varit på och träffa en person och när jag tittar på kartan så ser det omöjligt ut att hitta. Men "om" jag kommer fram så kommer de vara värt det, redan pirrig i magen! 
Sen på tisdag ska jag på fotvård.
 
Men nu ska jag ta det lugnt och titta på serier. Börjat titta på en ny serie, älskar när man börjar följa en ny serie som man fastnar för direkt. Då vet man att man har ett par säsonger att se fram emot! :)
 
Fredagsmyset på jobbet i fredags, gjorde hela kvällen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0