Helgen

Har lyckats vända tillbaka dygnet men nu kommer tröttheten. Är trött hela dagen och vid 8 på kvällen håller jag på att somna redan. Är fortfarande helt slut från min 70 timmars vecka. Tur nog är jag ledig imorgon också men sen jobbar jag varje dag fram till söndag. Kommer vara helt död känns det som.. 
 
Haft en bra helg i alla fall. I lördags tvättade vi alla 3 bilarna + båten. både inuti och utanpå så efter det var man helt slut. Mamma och jag åkte en sväng till täby centrum sen, fick med mig lite fina saker. 
 
Igår var jag i barkarby, fick med mig ett par nikebyxor för 43kr och ett par solisar hem. På kvällen åkte jag hem till Linda och umgicks en sväng, svårt att hinna träffas nu när jag jobbar så mycket och med mina konstiga tider. 
 
Idag var jag iväg med Linda en sväng på dagen. Så skönt väder, vi åt lunch och sen myste i solen en stund. 
På vägen hem pep en varningssignal och en symbol dök upp, blir alltid lite nojig när det gäller bilen. Det var lufttrycket som behövde kollas, tur nog var jag nästan hemma så jag kunde fylla på med luft i däcken. 
 
Nu sitter jag i sängen och håller på att somna. Är så himla trött, längesen jag var så här trött.. Ska nog börja fixa allt och sen gå och lägga mig. Hoppas på att kunna sova lite längre imorgon. 
 
Den här glassen mumsade jag på idag i solen. Godaste glassen jag smakat, så fort man öppnar förpackningen så doftar det tutti frutti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0