Vårkänslor

Underbart väder idag. Vaknade av att solen sken in genom fönstret, slängde i mig mat lite snabbt, sen tog jag bilen till barkarby. Ställde bilen på IKEA och så gick jag runt till alla olika butikerna. Var så skönt att gå, invigde en av mina vårjackor, så underbart skönt. 
Efter ett par timmars promenerande kände jag mig inte riktigt klar än. Åkte vidare till ett annat ställe. Där fick jag med mig ett par jeans. Lite stora så ska åka iväg imorgon och kolla om en annan butik har mindre storlek. 
 
Så underbart skönt att vara ledig och vila upp sig efter alla dessa intensiva veckor på jobbet. Fick ett sms om jag kunde ta extrapass, det behövdes tydligen varje dag resten av veckan, men för en gångs skull sa jag Nej. Om det är kris så får dem beordra in mig i så fall, annars säger jag nej. 
 
Helgen kommer bjuda på en massa roligheter. 
Ska på mässa i helgen, utgång, mellomys med Linda, lets dance mys imorgon, miniullared bland annat. 
 
Imorgon ska jag sova ut och sen iväg och titta om jag hittar mindre storlek på byxorna. Sen ska jag handla en ny väska inför resan. Hittade en jättefin idag men den kostade lite så ville hem och rådgöra med päronen vad dem tyckte och svaret blev att jag köper den. Sen har jag nog allt inför resan! Exakt 2 veckor kvar nu. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0