Tråkiga nyheter och världens bästa volkswagen

Nu till de tråkiga.. När jag hade slutat, gick jag till bilen och skulle köra hem. Då ser jag direkt att en bil har kört in i min och inte lite heller. Blir så förbannad och ledsen. Det hjälper inte att jag ställer min längst bort och alltid i en hörna så jag endast har en bil bredvid mig. Fy fasen vad ledsen jag är.. Körde hem i tårar blandat med att jag var så trött efter jobbdagen. Höll på att somna på motorvägen, livsfarligt. Var tvungen att öppna fönstret, då är det illa.. 
Kom hem och berättade för pappa, han sa att det var rätt ytligt så han kanske kunde polera bort det. 
Somnade i tårar, gick inte att sluta gråta, var så trött och så ledsen över allt. 
 
Idag (tisdag) bestämde jag mig för att åka till volkswagen i täby för att kolla hur mycket det skulle kosta att fixa bilen. Direkt när jag kommer in får jag hjälp, en kille följer med mig för att titta på min bil. Han säger: 
- Tror det där går att polera bort, jag har inte tid idag men om du kommer in imorgon samma tid så kan vi åka med bilen till verstaden och försöka polera bort det där, så ser vi om du blir nöjd med det. 
 
Frågade sedan: "Hur mycket på ett ungefär kommer det att kosta mig?"
Då svarar han: "Äsch det bjuder jag på, ta med dig bilen imorgon så fixar vi det"
 
Alltså vaaaa??? Vilket annat bilföretag skulle säga så??? INGEN! 
Kommer dit och tror att jag kommer behöva betala ett par tusen för att få det fixat, vägrar låta skadan vara kvar på min pärla, men så får jag det gratis! Det räddade min dag! Volkswagen är världens bästa! Finns ingen bättre! Bästa servicen i världen! 
 
Så imorgon ska jag dit med bilen och förhoppningsvis går det bort. Jäkla skitstövlar som inte kan köra och dessutom bara köra iväg utan att lämna en lapp! Förjävligt! 
 
Jävla idiot säger jag bara! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0