Torsdag

Natten flöt på riktigt bra. 
Idag när jag sov väckte jobbet mig och frågade om jag kunde jobba ännu en natt, men sa faktiskt nej. Imorgon är min enda lediga dag, skulle jag jobbat en till natt skulle det bli 10 pass på rad och det är lite väl mycket. 
Sen fattades det hela helgen så lär väl jobba heldag i helgen. 
 
Imorgon ska jag iväg till IKEA och köpa galgar haha.. Sen ska jag sparka pappa i baken så han hjälper mig att fixa de sista i gymmet nere i källaren, vi skulle fixat det för ett bra tag sedan men kommer alltid något i mellan men nu vill jag ha det klart så jag kan börja träna lite smått. Rullbandet är värst, väger flera ton känns det som, bänkpressen och resten kan jag fixa själv men rullbandet är för tungt att flytta själv. 
 
Nåja! Nu ska jag titta på missade serier! Om exakt en vecka åker jag iväg! Kommer inte direkt bli någon avkoppling, äventyr och full fart kommer det bli men åh vad roligt det ska bli! Vet inte hur många gånger jag har sagt att jag ska berätta om resan haha, men inte än. Måste fixa lite innan jag kan berätta, låter som värsta resan men icke! ;) 
Fina kollegor bjöd på fika inatt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0