Ramundberget 2015

Nu är tiden kommen för att berätta vart jag ska åka på torsdag. Vissa kanske kunde lista ut det? Självklart ska jag iväg och göra det roligaste jag vet -  att åka skidor! Ska till ett helt nytt ställe, det är nog sista stället, sen har jag varit på varje ställe i Sverige. Ska bli otroligt roligt och spännande! 
Ramundberget ligger på gränsen till Norge och tar 7 timmar med bil. Vem/Vilka ska jag åka med då??? 
Haha, ska faktiskt åka med mina kollegor på neo! Och även några till som jobbar på Astrid Lindgrens barnsjukhus. 
 
På torsdag bär resan av! Skidor är det bästa som finns, stå uppe på toppen av det högsta berget, sätta sig på toppfiket och se på den underbara utsikten. Solen skiner jämt uppe på toppen och varmt är det också. Och för att inte tala om den största festen - afterskin! Där alla nyss kommit från skidbacken, iklädda i pjäxor och täckbrallor. Fy bubblan vad roligt detta ska bli! 
 
Nu är det 5 år sen jag åkte skidor sist, en evighet känns det som. Skillzen sitter nog i men får kanske ta det lite lugnt i början. 
 
Är alltid nervös inför packningen, viktigt att man har med sig rätt saker. Gör alltid en lista haha.. 
Är överglad just nu!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0