Körkortet fyller 1 år idag!!

Idag har jag haft mitt körkort i 1 år! Shitt vad tiden går fort! Redan ett år sen jag var på intensivkursen i Norrtälje. Minns hur nervös jag var inför teoriprovet och 50 minuter senare var världens lyckligaste tjej. 
Dagen efter hade jag uppkörningen som jag var ännu mer nervös över. Sista grejen var fickparkering, trodde de var kört då men jag kom rätt på första försöket och efter de sa han att jag var godkänd. Sånt lyckorus har jag aldrig känt tidigare. Fick köra min lärares bil tillbaka till skolan utan skylt, vilken lycka alltså. 

Körkort är det bästa jag nånsin gjort. Sådan frihet! Och min snygga pärla som jag köpte i november, världens bästa och snyggaste bil. Är så nöjd och får fjärilar i magen varje gång jag ser den. Mitt absolut bästa köp hitills. 
3 mars 2014 tog jag teorin 
4 mars 2014 tog jag uppkörningen. 
Båda på första försöket! Nu är det bara ett år kvar tills prövotiden är över. 
Äääääääälskar min bil! Min snygging! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0