Home sweet home

Borta bra men hemma bäst, så är det alltid. 
Jag har haft världens bästa resa, haft så kul och lärt känna många människor. Vädret har varit underbart, strålande sol varje dag! Har bränt mig i ansiktet t.o.m haha!  Men nu har jag så förbaskat ont i kroppen efter skidåkningen och de hårda pjäxorna. Varje kroppsdel gör ont, gör ont i fingrarna när jag skriver dessutom. Tur nog är jag ledig imorgon, helt slut nu. Har typ 300 bilder att kolla igenom. 
 
Nu är det bara att tagga till nästa års skidresa, de är redan bestämt vilken vecka det blir. Tror detta kommer bli en tradition. 
 
Nu ska jag kika lite på film, väldigt trött efter 8 timmars resa. Gulliga mami hade bäddat rent på min säng så kommer sova riktigt gott inatt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0