Helgen

I fredags åt vi grillat med potatisgratäng sen myste jag till lets dance på kvällen. 
 
I lördags var jag med mamma i miniullared. Fick med mig två par byxor och ett par skor. 
På kvällen blev det utgång med ett härligt gäng. Blev endast en drink och en cider för min del. Jag och D åkte sedan till centralen och käkade innan vi tog sista tåget hem. Somnade direkt. 
 
I söndags var jag i barkarby med mamma. Så himla härligt väder, 15 grader och strålande sol. Första riktiga vårvädret i år. På kvällen tog jag det lugnt eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter. 
 
Rolig och skön helg. Nästan helg jobbar jag igen, tjejen med inget liv :D 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0