Helgen

Börjar med helgen lite. 
Jobbat hela helgen men det har funkat och har haft så otroligt roligt. 
Jobbade natten till fredagen, på kvällen hade mamma och jag tjejkväll. Kollade på lets dance och sen massor av filmer. 
I lördags jobbade jag kväll. Skyndade mig hem och duschade, senare kom Olli förbi mig. Resten av killarna skulle ut i märsta men Olli och jag ville till magget. Så vi gick dit och jäklar vad kul det var. Vi dansade timmar efter timmar. Jesper var där och även min kusin Jens. Efter ett par timmar hörde Gurra av sig och ville komma, märsta var tydligen väldigt dött. Så Gurra kom. 
Dansade hela kvällen, Olli gick tidigare för att hinna med sista tåget, Gurra och jag stannade till stängning. Blev uppbjuden av en främling som höll ut sina armar runt om mig för att jag inte skulle bli puttad. Alltid så mycket folk på magget, man flyger hit och dit på dansgolvet. Och jäklar vad han kunde dansa, skämdes lite eftersom jag inte kunde dansa lika bra, men han lärde mig och plötsligt dansade jag lika bra som han haha! 
Superrolig kväll. 
 
I söndags jobbade jag kväll. 
 
En rolig helg! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0