Helgen

Jobbade hela helgen men utöver det så hände massa roligt. 
I lördags var jag iväg och käkade på olearys med Olli och Leo. Efter det åkte vi hem till mig och stadgades oss framför tvn och mello, Gurra droppade in lite senare. Rätt låt vann enligt mig, otrolig animering och bra låt. Efter mello umgicks vi lite innan vi gick till hederliga magget. 1 år sen jag var där nu. Vi kom dit hyfsat tidigt men ändå var det kö för att komma in, väl inne så var det proppat med folk. Träffade så himla många gamla vänner! Dansade hela natten lång, sjöng så mycket att jag tappade rösten haha. Pågrund av allt folk fick man gå ut och ta luft med jämna mellanrum, fanns inge syre kvar där inne. En kille började prata med mig när jag var ute, han försökte sälja in sig lite genom att prata med mig på franska och sedan översatte han de han sa till mig, var faktiskt väldigt gulliga ord han sa hehe, sen blev jag indragen igen av en tjej jag inte kände haha. Hon slänge runt med min hand i luften så den dongade in i folks huvuden.. Haha fick ursäkta mig lite där, galen men rolig tjej. 
 
Crazy kväll i alla fall, otroligt rolig, bästa kvällen på år och daaar. 
Dagen efter jobbade jag kväll. Den dagen var jag extra trött på att jobba, jobbat 3 av 4 helger på en månad och ville verkligen inte jobba den dagen. Men direkt när jag kom till jobbet så ändrades det till en rolig och härlig kväll. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0