Fredag den 13e

Underbart väder idag, invigde min skrikrosa vårjacka idag och satt upp håret i en munk, hur skönt som helst. Handlade galgar och sen min favoritpaj på Percys. 
 
Ikväll ska mamma laga smörgåstårta eftersom papsen fyllde år igår och om en vecka fyller Jesper år. Mammas smörgåstårta är det bästa jag vet, vill alltid ha de på mina födelsedagar. 
Ikväll blir det mys framför lets dance och efter det måste jag sova.. Upp och jobba tidigt imorgon igen. 
 
Hittade en billig fisk på Ica.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna blogga lite om din diabetes eller det kanske är för personligt? :))

Svar: Jo absolut. Vad inom diabetes vill du att jag skriver om? :)
Josefine N

2015-03-15 @ 10:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0