work

Haft en über bra helg! Nu jobbar jag varje dag fram till fredag och sen... ÄR JAG LEDIG I 8 DAGAR! Helt sjukt att jag lyckades pricka in det utan att bli diffad! 8 dagars ledighet, sen jobbar jag 3 dagar och sen har jag semester! Så bara jag tar mig igenom den här veckan så kommer allt bli super! 
 
Köpt så många fina saker i helgen, har beställt ett par skor som kommer till butiken, snyggaste klackarna som endast fanns i 38 men såg att det fanns 36 på hemsidan så nån dag den här veckan kommer jag få ett sms att skorna har kommit, längtar! 
 
Imorgon jobbar jag natt, men innan dess ska jag till stan, måste använda upp mitt presentkort. Butiken fanns i täby men stängde så vill inte förlora mitt presentkort på 1000kr ifall butiken i stan också stänger. Vill inte behöva åka till Australien liksom ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0