"tidigare semester"

Det här blev ju inte riktigt som planerat.. 
Egentligen skulle min semester starta på tisdag men istället så startar den nu. 
Var tvungen att åka hem inatt, blev plötsligt dålig, allt blev värre på bara en timme, så vid 05 var jag tvungen att åka hem. Bröjade frysa, halsen gjorde svinont, frossade och svag i hela kroppen. Det började när jag och syrran skulle sköta ett av barnen, orkade inte stå. Tur nog var vi bra bemannade så en kollega kunde ta över istället för mig. 
 
Att köra hem var obehagligt. Det var dimma, såg ingenting framför mig. Att sitta i bilen i 20 min var jobbigt, ville bara hem. 
 
Så ja, nu har jag feber och ont i halsen. Hade inte direkt planerat att börja min semester så här. Skulle jobbat inatt igen men nu går ju inte det, tråkigt.. Jag och min kollega hade så bra flow så såg fram emot att jobba min sista natt med henne. Men icke.. 
 
Hatar att vara sjuk, är redan rastlös haha.. Men om jag inte mår sämre imorgon och vädret är hyfsat bra så ska jag nog åka ut en sväng, få lite frisk luft. Hoppas att jag inte blir sämre än så här. 
 
Nu ska jag fortsätta kurera mig i sängen och titta på film. Lär bli många filmer under min sjukperiod. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0