Sömnig av morfin

Har varit lite här och där idag. Provade en 36a i klänningen men 34an satt bättre så jag behöll den, skönt att ha provat i alla fall. Sen åkte jag till täby, såg att hm hade rea på sminkborstar, det kostade endast 20kr så köpte två stycken. Därefter åkte jag till vårdcentralen i väsby, fick en tid där idag för min hosta. Min morgon var hemsk, vaknade 08 av att jag hostade så mycket, tillslut gjorde det så ont i bröstet och även ryggen så ringde om en tid. Haha, och nu har jag fått en flaska med en stark smörja som innehåller morfin. Först blev jag pigg när jag tog den men nu håller jag på att somna. Lite läskigt att den är så stark men orkar inte med den här hostan längre. Dyr som satan var den också så hoppas den hjälper. 
 
Så nu hoppas jag på att bli frisk så jag kan njuta av "sommaren" och min semester! 
 
Fick också min lönespec idag. Högsta lönen jag någonsin fått! Varför läsa till syrra när jag tjänar mer än vad en syrra gör, shitt vad chockad jag blev när jag såg summan! Passar riktigt bra nu till sommaren också! Har 3 grejer jag skulle vilja göra i sommar, så fort jag blir frisk ska jag börja bocka av en av grejerna! 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket fick fick du?? :)

2015-06-28 @ 18:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0