Sista passet

Snart går jag på mitt sista nattpass, sen är jag ledig en heeeel vecka! Men lär får sms och samtal från jobbet, lite kaos med personal, många sjuka och flera som vabbar. 
Natten som var, var vi tvungna att öppna upp en till sal, fast vi inte hade personal till det. Det kom en 24 veckors och en 25 veckors från förlossningen, alla var rejält stressade och två stycken blev beordrade att stanna kvar och jobba natt. 
Hoppas på en lugnare natt nu, jobbar med så härliga människor på neosidan, skrattar och äter gott. Natten som var hade en kollega med sig engelsk cheesecake med hallon. Godaste kakan jag ätit! 
 
Nu kör vi sista natten, riktigt taggad! 
Denna tårta ska jag mumsa på inatt. 3:3 dagar utan VRI, det är något att fira! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0