Minisemester

Så skönt att vara ledig en hel vecka! Hoppas på att det blir så, skulle bli besviken ifall jag blir beordrad att jobba. Hann inte ens hem imorse innan dem frågade om jag kunde jobba en natt till. Sa nej, nån måtta får det vara. 
 
Min fredag har varit dunderbra. Blev grillat, potatis i ugn och hemmagjord tzatziki med grekiska kryddor, mumsfillibabba! 
 
Imorgon ska vi ut med båten! Premiärtur! Ska bli så otroligt skönt att få komma ut i skärgården igen! 
Nu är det sent men lilla jag är inte trött det minsta.. Det är nackdelen med att jobba natt, svårt att vända tillbaka dygnet, sov till 3 idag, vilket gör att jag inte är det minsta trött nu.. 
 
Men men, ska slå på en bra film nu. Båda mina favoritserier har premiär idag! Efter 1 års väntan på den ena och 6 månader på den andra, ska jag nu se första avsnittet på den nya säsongen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0