Hurtig

Har hunnit med massor av grejer idag. Det enda jag inte hann var att köpa en grej som det var extrapris på, men det tar jag imorgon istället. 
Lyckades sova länge idag. Bakade mitt egna knäckebröd som blev otroligt gott, kan föräta mig på det och dessutom bara nyttiga ingridienser, inget mjöl, bara frön och vatten. Det ska jag ta med mig till jobbet inatt! 
Sen gjorde jag även en nyttig tonfiskröra att ha på knäckebrödet men kapris och chili. Otroligt god! Och till sist ärtskott, gurka och tomat som tilltugg inatt + hemmagjord juice! Inget godis! 
 
Mamma och jag åt ute ikväll och så fyndade vi sminkprodukter som var nedsatta till 70%. 
Så en riktigt bra dag faktiskt! 
 
Nu ska jag packa ner all mat, väskan kommer väga bly haha.. Och sen åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0