Bra helg

Oj vilken bra helg och ledighet jag har haft. Men imorgon är det dags för jobb igen, 3 nätter på rad, helt okej. 
Bra AW, införskaffat mig trevliga saker, umgåtts med vänner, myst hemma hos Linda och skrattat en hel massa. 
 
Imorgon har jag en del att göra innan jag går på nattpasset. Tänkte laga mitt hemmagjorda knäckebröd fullproppad med fibrer och frön. Känns inte bra att äta på natten men de måste man för att klara av nattens 10 timmar, så tänkte försöka äta lite nyttigare åtminstonde och försöka sluta äta sött på natten. Helt sjukt vad godissugen man är på natten, inte alls bra! Får se om jag lyckas.. 
 
Nu ska jag titta på serier och mysa ner min under täcket :) Bilder från helgen kommer upp så småningom. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0