Varm dag

Ännu en varm dag. Solade endast benen lite på morgonen men får ingen färg, nått fel är det, får leva med att ha kritvita ben hah! 
Sen åkte jag iväg, gick inte att vara hemma och att åka till en badstrand gick inte eftersom jag brände mig i vaxholm. Så åkte till kista, där var de riktigt svalt. Hittade en klänning och ett par skor från superga på Jackie! Dessa skor var helt borttagna när jag ville ha dem, blev helt chockad när jag såg dem i butiken. Storlek 35 satt perfekt på mina fötter, längesen jag kunde ha 35. 
 
Ikväll har jag varit hemma hos Linda och grillat med hennes kille. Jättemysigt och god mat. 
Nu är jag hemma och ska strax slå på en film. Nu får det gärna vända lite, lite svalare luft så det går att sova på nätterna. 
 
Här ser man att jag fick lite för mycket sol i vaxholm, trots att jag bara satt i solen i max 20 min när jag åt min glass. Ansiktet är okej men bröstet är ganska så bränt och axlarna. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0